تامین اجتماعی

اخبار ؛ مشاوره ؛ راهنمایی

تامین اجتماعی

اخبار ؛ مشاوره ؛ راهنمایی

  • ۰
  • ۰
اختصاصی وبلاگ تامین اجتماعی؛ بهمن ماه سال گذشته آزمون استخدامی تامین اجتماعی در حالی برگزار شد که بسیاری از جوان فارغ التحصیل دانشگاهی در وانفسای رکود و بیکاری چشم به نتایج این آزمون دوخته اند. البته با توجه به روند حدوداً پنج تا هفت ماهه استخدام سال 93 به نظر می رسد هنوز تعیین تکلیف استخدامی های جدید کمی زود است. اما به هر روی تعداد بسیاری سرنوشت خود را به اعلام نتایج این آزمون گره زده اند. در ادامه بد نیست روند استخدام دوره گذشته را مرور کنیم؛ در سال 93 پس از برگزاری آزمون ، اعلام نتایج از طریق تماس تلفنی با قبول شدگان صورت گرفت؛ در مرحله اول از دو برابر ظرفیت منتخبین مدارک اخذ شد؛ در مرحله بعد از همه کسانی که مدارک اخذ شد مصاحبه نسبتاً ساده علمی و عقیدتی به عمل آمده؛ که مجموع امتیاز مصاحبه و آزمون عملی و همچنین سایر امتیازات از جمله امتیاز نیروهای قراردادی امتیاز کل هر داوطلب را تشکیل داد. پس از آن در برخی استان ها ابتدا معاینات بدو استخدام به عمل آمد و سپس مصاحبه عقیدتی - سیاسی انجام گرفت و در برخی استان ها نیز این دو مرحله با ترتیب عکس انجام شد. قابل ذکر است در مرحله معاینات و مصاحبه عقیدتی تنها یک برابر ظرفیت از داوطلبان دعوت به عمل می آید. مجموع این مراحل بسته به هر استان بین حداقل پنج تا هفت یا هشت ماه به طول می انجامد؛ پس صبور باشید و از دوران قبل استخدام لذت ببرید.
در پست های آتی از زیبایی ها و سختی کار در تامین اجتماعی خواهم گفت. 
همچنین دوستان می توانند سوالات مرتبط با استخدام سازمان را در بخش نظرات همین مطلب مطرح نمایند تا در اسرع وقت به آنها پاسخ دهم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی